Jak ušetřit na kosmetice a skincare produktech? / Získej produkty zdarma!

Pokud jste také milovníkem kosmetiky asi si sami dobře uvědomujete, že to může být finančně náročný koníček... Co když vám ale řeknu, že to tak nemusí být? Že existuje hned několik možností, jak získat kosmetiku zdarma nebo výrazně ušetřit? Možností je několik, tak se na ně pojďme podívat.


Vzorečky na zeptání - lékárny, eventy, při nákupu v parfumériích. 

O této možnosti jistě všichni víme, ale někdy může přijít vhod! V létě je možnost získat spoustu vzorečků na festivalech a různých promoakcích, nejčastěji je možnost získat opalovací krémy, ale někdy i jiné produkty jako suché šampóny.

V případě produktů péče o pleť je také možnost si o menší balení produktů značek jako CeraVe nebo La Roche-Posay zažádat v dermocentrech lékáren. Sama jsem to ocenila, když jsem získala čistící pěnu od CeraVe, která mi nakonec nevyhovovala i když jsem se značkou měla dříve jen dobré zkušenosti, alespoň jsem takhle nevyhodila peníze za nevyhovující produkt.


Další atraktivní možností je přihlášení se na testování/ recenzování produktů
Pokud vám nedělá problém psaní recenzí a rádi zkoušíte nové produkty, recenzování výměnou za produkty je pro vás skvělou příležitostí. Existuje mnoho stránek, kde je možné se na testování přihlásit, ale sama mám zkušenosti jen s pár z nich, ale nic vám nebrání si případně vyzkoušet i jiné stránky-čím více stránek tím větší šance pro vás.

Výhodou je, že je registrace nezávazná a vždy se z ní dá odstoupit. Za registraci se nic neplatí a v závislosti na probíhající akci musíte plnit úkoly jako napsání recenze výměnou za produkt, nebo pokud si tuto možnost zvolíte, vytvoříte příspěvek o produktu na sociální síti.

Na jednotlivé akce se hlásíte po upozornění sami, takže nemusíte recenzovat nic, co nechcete. Stránky, které stojí za zmínění, kde se na tyto akce můžete hlásit jsou třeba Influenster (se kterým mám sama dobrou zkušenost), www.trnd.com/cz nebo testovani.zenysro.cz. Poslední dvě stránky jsem zatím nestihla pořádně otestovat, ale využívá je mnoho lidí.

Nevýhodou je, že některé stránky nabízí na produkty jenom slevy na produkt - opět výměnou za recenzi. U atraktivních produktů je veliký zájem (obzvlášť pokud jsou bezplatně) a je proto menší šance, že budete vybráni, protože máte velkou konkurenci. 

Také po vás je vyžadováno splnit úkoly - psaní recenze, nafocení produktu a nebo jak jsem zmiňovala propagace na sociálních sítích, takže je třeba počítat s tím, že nad produktem a psaním strávíte nějaký čas. Nemusíte ale psát žádné eseje, určitě vám to nezabere dny ani hodiny, jen nečekejte že se po vás nic nebude chtít. Přece jen máte produkty za recenzi, je třeba dodržet termíny, jinak můžete být z následujících kampaní vyřazeni. 


Soutěže - různé sociální sítě

Tato možnost je často spíše o náhodě, ale napadlo mě ji zmínit. Na sociálních sítích najdete různé soutěže, někdy jde o obyčejné soutěže, ve kterých sdílíte příspěvek a poté se z účastníků losuje, ale v jiných případech najdete i více kreativní soutěže, kde se zapojíte svou tvorbou. Sama mám zkušenost s make-up soutěží, kde vítěz získal balík kosmetiky v hodnotě několik tisíc a účast nebyla tak velká, takže šance na výhru byly obrovské. Na tuto možnost se nedá spolehnout, ale někdy se vyplatí se zapojit, protože nikdy nevíte, jak to dopadne...

I takto může vypadat výhra v soutěži o kosmetiku!

Spolupráce - v případě aktivní účasti na sociálních sítích / youtube / vedení blogů

Pokud jste aktivním uživatelem sociálních sítí, točíte videa nebo píšete články, máte ideální možnost propagovat výrobky různých firem. Některé firmy hledají tvůrce, které by tvořili příspěvky o jejich výrobcích, a ne vždy je nutné mít velké sledování. Některé firmy opět cílí na získání recenzí a přijímají i začínající tvůrce a mikro influencery. V tomto případě je ale často potřeba vlastní iniciativa a odhodlání kontaktovat značky, s rostoucím sledováním stoupají šance, že vás značky kontaktují samy.

Někdy najdete nabídky od různých firem na jejich sociálních sítích, inzerátech a na stránkách pro blogery. Sama jsem měla zkušenost s tím, že jedna začínající firma psala na portál blogerky.cz a dále vybrala začínající blogery, kterým výměnou za články s upřímnou recenzí posílala produkty. Některé firmy takto navazují i dlouhodobé spolupráce, takže se vyplatí zkusit štěstí a nebát se firmy oslovit.



Toto je pro dnešní příspěvek vše. Způsobů, jak na kosmetice ušetřit je mnoho, takže pokud je líčení a kosmetika vaší vášní nebo koníčkem a rádi zkoušíte nové věci, mějte na paměti dnešní tipy. Třeba i vy sami brzo vyzkoušíte nové věci bez toho, aniž by vás produkty zruinovaly.

- Vendy

Komentáře